2008年5月2日星期五

陽具鍛鍊 - 你準備好未? - (3)

繼續尋日既 topic.

如果你睇完呢個 blog, 下定決心開始鍛鍊既, 咁恭喜你, 你已經邁進成功一步啦~

當然, o係你開始之前, 你要好好咁計劃下每日抽幾多時間去做鍛鍊

好似我咁, 我係每晚臨訓前做, 每次 30 分鐘 - 45 分鐘

由於我係一個人住, 所以做鍛鍊時比較方便, 唔駛就時間

如果你屋企好唔方便既, 我建議你將你既鍛鍊分開兩個時間, 好似朝早做 15 分鐘夜晚做 15 分鐘
即係比你 d 屋企人遲少少訓, 又早佢地少少起身

我知好多人都係將個鍛鍊分開兩 part 做, 朝早做拉長鍛鍊, 夜晚做擠奶鍛鍊, 如果你覺得比較好既可以試下

做陽具鍛鍊一定要持之以恆, 唔可以話今日唔想做就 skip 一日...即係好似我每次減肥都話今日唔去跑步聽日先再跑啦, 咁樣永遠都唔會減到

如果你真係下定決心做, 請你唔好半途而廢, 起碼維持半年吧!

當然, 適量既休息係好重要. 如果你一個星期 7 日都鍛鍊, 多數你都唔會成功, 因為你都唔俾你條野有足夠既休息

另外要注意既係陽具鍛鍊係一場馬拉松, 唔係短跑, 你唔可以過份咁做

如果你o岩o岩開始做, 第一日就做一個鐘 (太多), 咁都唔會有效, 你更加有可能會傷到你既細佬

我有個新手 plan 俾大家:

1. warm up (3 分鐘)
2. 拉長鍛鍊 (每邊 30 秒, 做 5 set)
3. 擠奶鍛鍊 (每下 3 秒, 做 300 下)
4. warm down (3 分鐘)

另外每日做 400-500 下 Kegel (PC 肌收縮運動, 每次收縮維持 5 秒)

每星期搵兩日休息, 最好係做兩日休息一日再做三日休息一日, o岩o岩好 7 日一個循環

當然, 質 (quality) 係比量 (quantity) 重要! 所以你一定要清楚自己做得o岩唔o岩, 當然有影片睇會清楚好多, 如果你唔介意洗少少錢, 你可以 join PenisHealth. 如果你唔想俾錢, 小弟遲 d 或者會提供一 d 免費 video 俾大家睇.

以上係最基本既練習, 因為係基本野, 所以可能要耐 d 先見到成果, 遲下有機會我會講下 d 比較高級既鍛鍊 (我自己都未開始做, 因為最好一開始先做基本野)

今日講到呢度, 明天又再繼續

沒有留言: