2008年5月1日星期四

開張半個月

原來我個 blog 都已經開左半個月啦~而我既鍛鍊旅程都開始左差唔多兩星期

原來要搞一個 blog 都要花幾多既心機, 起碼我依家每日有半個鐘到一個鐘要用黎寫 blog, 每日又要花另外一到兩個鐘去搜集資料同大家分享 (雖然我都有得益 XD)

不過我就係想大家同我見證下陽具鍛鍊既真實性~所以點都要付出下

開張半個月, 人流真係普普通通, 我又唔識得點樣去宣傳個 blog

如果你睇完個 blog 覺得係好既, 麻煩你幫我宣傳下 XD (我都知好難嫁啦, 我都想分享俾我 d 朋友, 不過呢樣野真係比較難去話俾其他人知既)

小弟都開始左鍛鍊差唔多兩星期啦, 依家都開始習慣每日抽出半個鐘做鍛鍊, 亦都慢慢開始摸熟點樣正碓做鍛鍊

其實我好想開個 forum, 等大家可以一齊分享下自己既心得同成果, 不過小弟冇經濟能力去 host 一個 forum, 如果你有興趣一齊搞個 forum, 記得話聲我知~

沒有留言: