2008年5月15日星期四

Extender 可矯正陰莖彎曲

近日睇 forum, 發覺 extender 除左有增長作用之外,

長期帶仲可以矯正陰莖彎曲


其實我聽好多人講都有陰莖彎曲既問題

其實呢個算唔算一個問題我就唔係好清楚,

只不過陰莖如果唔係直既咁睇落去應該會比較短 (因為彎左)

至卡陰莖彎好定直好, 我諗冇一個標準既答案

前排睇 forum, 聽見有女仔話如果彎既會搞到好痛

但係我記得曾經又見過有人話如果彎既可以更加容易o係性交既時候刺激 G 點...

所以...我諗你最好問下你既床伴啦~~

不過如果你有呢個煩惱又想整返直佢既, 你可以試下買返個 extender 用下~

至於我, 唔知係好彩定唔好彩, 我冇陰莖彎曲既問題

沒有留言: