2008年5月4日星期日

陽具鍛鍊 - 你準備好未? (4)

好, 睇下今日可唔可以完成個 topic~

我發覺好多人見到"陽具增大" 呢樣野第一個反應就係"昆水"
其實我都明白佢地點解咁諗, 但係我覺得佢地唔應該運試都未試就話係呃人

尤其係我所講既鍛鍊方法, 都係唔駛用任何金錢就做到既 (如果你話買 BB 油都算係用錢, 咁我都真係冇野好講)

其實我所講既陽具鍛鍊背後既理論, o係現今都冇一個統一既講法...不過對我黎講, 知道佢係 work 就得, 其他都唔係好重要

上次講到大家應該有充足既準備, 要有周詳既計劃~其實做陽具鍛鍊, 最好有一班志同道合既朋友一齊討論~因為o係你見到人地有成果時可以令你有更大既動力去做, o係你見唔到成果時你又可以向 d 有成果既朋友度交流下心得

我唔知道有冇中文既陽具鍛鍊討論區, 但如果大家唔介意睇英文, 你可以先睇下 Mens Network 呢個討論區, 我一開始接觸陽具鍛鍊都係去呢個討論區搵料~

其實我講既大致都係咁上下, 其餘都要睇你既做化

另外一樣野就係我建議你唔好太急進, 好似我o係之前講既拉長器(extender) 雖然可以幫你o係平日都做到拉長鍛鍊, 但我唔建議你一開始就用 d 咁高級既野 (起碼做左陽具鍛鍊一個月先考慮)

咁點解我一開始就用? 因為我有經驗 lor...我都講過, 我接觸左陽具鍛鍊都有 5 年, 只係一直都冇下定決心去做...所以之前都係咁做過下 (即係幾個月先做一兩日o個 d), 所以我相信我一開始就用埋 extender 都應該冇乜問題~

最後, 希望大家可以一齊下決心做好鍛鍊佢~我會繼續同大家匯報我既進度同埋分享更多既資訊俾大家~!

沒有留言: