2008年5月4日星期日

Kegel 同 Reverse Kegel

早排小弟同大家講既 PC 肌練習, 其實我講錯左少少野, 因為佢唔係叫 PC 肌練習, 而係叫 BC 肌練習

原來女性同男性o係高潮既時候收縮既肌肉係唔同既...女性練既係 PC 肌, 而男性練既係 BC 肌...

所以男性做既係 BC 肌練習, 而女性做既係 PC 肌練習

不過因為太多人叫 PC 肌, 久而久之男性練 BC 肌就叫左做練 PC 肌

男性既 BC 肌有幾個作用, 一係控制小便, 二係控制射精, 三係幫助陰莖充血

所以如果你有強勁既 BC 肌, 你可以幫助陰莖充到更多血, 令細佬更硬, 扯得更高, 亦都可以更易掌握到射精, 防止早洩, 所以練呢舊肌肉真係百利而無一害

o係陽具鍛鍊呢個 field, 大多數人叫呢種 BC 肌收縮動作為 Kegel (中止小便就係 kegel), 另外叫 BC 肌放鬆動作做 Reverse Kegel (你小便既時候就係做緊 reverse kegel), 我以後都會經常用到 kegel 同 reverse kegel 呢兩個名詞, 所以大家記住啦~!

總結:
BC 肌收縮 - Kegel
BC 肌放鬆 - Reverse Kegel

之前同大家講過其中一種 BC 肌練習法, 其實 kegel 可以發展成好多唔同既鍛鍊法, 例如

1. 不停咁做快而短既 kegel
2. 每次維持 kegel 5 秒
3. 每次維持 kegel 5 秒, 但每第十下 kegel 維持 30 秒

其實你可以自己設計鍛鍊 BC 肌既方法, 小弟就會做 1 同 2, 間唔中會做 3, 1 同 2 每日都做 200-300 下

1 則留言:

匿名 說...

1. 不停咁做快而短既 kegel
2. 每次維持 kegel 5 秒
3. 每次維持 kegel 5 秒, 但每第十下 kegel 維持 30 秒
-----------------------------------
我可以不停咁做快而短既 kegel
一收一縮好快咁做3-400下都得
但唔可以 維持 kegel 5 秒-.-
1-2秒都好難下...30秒機本上冇可能
其實有冇方法可以練到可以耐D
定係我用錯方法?
可唔可教教我...謝