2008年5月29日星期四

kegel 拉長運動

好耐冇寫 blog 了, 呢排真係好忙

因為依家我每日要搵一個鐘玩 wii fit 同埋搵一個鐘去鍛鍊

不過個 blog 不能荒廢太耐

所以今日同大家講下一個有效 d 既拉長運動


o係我地做拉長運動既時間, 我地既 BC 肌係會反射動作咁收縮, 卸左好多力走, 令到拉長運動既效率降低左

所以o係你做拉長運動之前, 先做快速 kegel 100-200 下, 咁當你做拉長運動時 BC 肌就比較唔會收縮


有冇效我唔知, 不過我懶, o岩o岩開始時都會做 kegel 先, 依家已經唔會了...

2 則留言:

匿名 說...

我有d吾明kegel係咩同點做...可以詳
細說明一下ma???thz







2

Ray 說...

你只要幻想下你依家小緊便, 但你突然要停止小便, o個下收縮動作就係 kegel