2008年5月19日星期一

Extender - 買唔買得過?

尋日有位網友問我, 究竟 extender work 唔 work?

老實講, 佢真係問錯人

小弟o岩o岩開始帶左一個月都冇, 佢問我 work 唔 work -__- 我點會答到佢?

加上小弟係鍛鍊 同 extender 齊齊做, 大左都唔可以 100% 答到你關唔關 extender 事

不過, 我睇過其他齋帶既人講話係有用既, 不過效率好慢, 平均係每帶一個鐘長 0.0005cm

當然, 呢個數會隨住時間而減少 (如果唔係, 你帶 10 年每日帶 8 個鐘咪長 14cm? 聽落去冇乜可能

不過, 如果呢個數係o岩既 (0.0005cm/hour), 咁你就算帶一年, 每日帶 8 個鐘, 你都只係會增加到 1.46cm, 效率唔會高


另外, 個網友又問我, 咁即係買唔買得過?

其實兩睇啦, 睇你點諗

如果你只係因為唔想做鍛鍊, 想走捷徑, 齋帶 extender 去增長, 咁我勸你唔好買啦...你諗下你如果帶幾個月都唔會見到明顯增長既話你好快就會唔帶

如果你係想拎個 extender 做鍛鍊既附加工具, 咁我就覺得買得過, 因為佢可以幫到你加快你鍛鍊既成果


不過, 如果你o岩o岩開始做鍛鍊, 我就建議你起碼做夠一個月鍛鍊先考慮買啦~

其實我都係o個句, 鍛鍊啦...因為鍛鍊係最有效既方法

你做 20 分鐘既拉長運動分分鐘有效過你帶 8 個鐘 extender

沒有留言: