2008年5月6日星期二

陽具鍛鍊應唔應該更公開?

最近小弟o係某個網度見到有人問, 陽具鍛鍊應唔應該更公開?

大家都知, 依家你出街同人講陽具鍛鍊, 人地根本唔知你講緊乜

由於陽具鍛鍊長期受到 "陽具增大騙局 e-mail" 影響, 所以一直都冇乜人知道有呢樣野

就呢個問題, 意見真係一半一半

有人覺得如果個個都識陽具鍛鍊, 咁陽具鍛鍊就變得冇意義, 因為我地做陽具鍛鍊無非都係想威 d, 去到更衣室可以光明正大晒蕉, 如果個個都識鍛鍊, 咁呢個意義就冇左

更加有人覺得因為自己係屬於慢收成者 (見 LOT Theory), 所以如果個個都識, 佢會唔夠人快, 所以佢都唔想陽具鍛鍊曝光

另一面既人就覺得陽具鍛鍊同做 gym 一樣, 個個都知做 gym 可以練好體形, 但又有幾多人真係會做? 因為呢個世界太多懶人, 所以就算個個都識陽具鍛鍊, 都未必個個都會去做, 所以就算陽具鍛鍊曝光佢地都唔介意


咁我又有咩睇法?

其實我對兩邊既意見都持同意態度, 不過我有少少傾向唔想公開 XD

睇黎我呢個 blog 應該唔再宜傳啦~~

咁點解我仲要寫呢個 blog?

一黎屎忽痕, 二黎如果我唔寫落去, 我會冇動力去做鍛鍊

沒有留言: