2008年5月20日星期二

重談擠奶大法

可能係我表達力有問題, 有網友話唔係好明點做擠奶, 我唯有嘗試重新解釋下啦...

當然, 擠奶前後都要做熱敷啦 (正確黎講係每次鍛鍊前後都要做, 熱敷即係拎條熱毛巾包住陰莖, 毛巾凍左既話再整熱再包, 維持 3-5 分鐘左右)

擠奶前要有潤滑劑, vaseline 或 BB 油都 ok

第一步:將潤滑劑搽o係手同陰莖上面, 令手同陰莖都夠滑

第二彥: 令陰莖部分勃起 (唔駛完全勃起, 大約 50%)

第三步:50% 勃起之後,用拇指和食指形成一个 "O" 形 (好似做 OK 手勢咁) 套住陰莖根部 (即係近肚o個邊)

第四步:套緊陰莖 (要緊), 將你套住陰莖隻手慢慢擠上龜頭 (成個過程 3 秒左右, 唔可以太快)

第五步: 當你既手差唔多擠到去龜頭底既時候, 鬆手, 同時用你另一隻手重複做第 3-5 步

重複用左右手做呢套擠奶動作, 直到你達到你滿意既時間為止 (如果中間你軟左, 就刺激陰莖去返 50% 勃起度再做)


其實呢個運動唔一定要 50% 勃起, 不過最少你要有 50% 勃起, 據說如果你o係高 d 既勃起度 (75-90%) 做擠奶會有助粗度既發展, 而o係低 d 既勃起度 (50-75%) 做會有助長度既發展

不過建議新手唔好高勃起度擠奶, 因為你有可能會整傷陰莖

另外, 有人話 100% 勃起做擠奶會好易受傷, 所以我都唔建議大家 100% 勃起咁做


新手我建議唔好做多過 10 分鐘, 老手就可以做耐 d, 我依家每次做 15-20 分鐘左右

不過都係o個句, 唔好做太多, 因為你做得太多你陰莖會冇時間復原, 咁樣你係大唔到的

希望大家會明白點做啦...如果唔明...咁我建議你俾少少錢 join PenisHealth, 有 video 睇會易明好多...

有機會同大家講下點樣為之做得太勁

5 則留言:

匿名 說...

如果有包皮咁點算

Ray 說...

有包皮唔緊要的, 一樣係由根部推上去, 其實應該話有包皮更加易做擠奶

匿名 說...

做擠奶五六十下, 個包皮紅腫o左. 這樣正常嗎? 其實都好難控制50%, please分享下.

Ray 說...

包皮應該唔會腫的, 你有冇落潤滑劑?

有機會我會試下分享下 d 擠奶片段 (如果我搵到的話)

匿名 說...

我最近開始做擠奶大法,可是做完後在陰莖和龜頭上有一些黑色的血塊,是正常的嗎?