2008年5月1日星期四

陽具鍛鍊 - 你準備好未? - (2)

昨天同大家講左市面上好多呃錢既野,

其實我都曾經身受其害...

記得我第一次接觸陽具增大呢個 area, 就係見到有呢所謂既增大藥買...(都成 5 年前啦)

仲一買就買左二百幾蚊美金...

不過唔係因為交左學費, 我都唔會知道有陽具鍛鍊呢樣野

呢種陽具鍛鍊英文叫 "Natural Penis Enlargement", 亦即係小弟o係呢個 blog 度主要講既野

其實當小弟o係 5 年前俾人昆左去買增大藥既時候已經聽過有陽具鍛鍊, 不過我心諗...食藥就得, 不如揀食藥啦, 唔駛咁煩, 買左返黎就後悔啦

因為我買完之後就o係 d 外國某 d forum 見到 d 人話齋食藥係唔會大既...不過如果你鍛鍊時食呢 d 藥做輔助就可能幫到你加快增大過程 (不過都係冇人證實到呢 d 藥有冇用)


你可能會問, 咁點解當時我唔做陽具鍛鍊?

一個字: 懶!

最主要既原因就係懶! 呢個亦都係大部分人肯俾錢去買藥俾人昆既原因...好似減肥咁, 係人都知做運動同適量既飲食可以減肥, 但係偏偏就咁多人去買咩減肥藥, 去 join 埋 d 減肥公司...小弟當時就係呢種心態...唔願意付出就想有收獲. 我當時其實都有做過鍛鍊, 不過同我做 gym 一樣, 一兩個月先做一日, 你話有冇用? 所以做陽具鍛鍊同你做 gym 一樣, 係唔可以懶!

另外一個原因就係, 經過買藥一事之後, 我唔敢肯定陽具鍛鍊係咪真係有效, 雖然當時o係 d forum 好多人都話佢地成功增大到, 但小弟都係半信半疑

其實呢個原因亦解釋到點解冇乜人知道有陽具鍛鍊既存在, 因為我地已經受到 d "增大藥, 增大 pump" 既影響而覺得所有既增大方法都係假既


直到最近, 小弟屎忽痕又重遊舊地, 接觸返陽具鍛鍊既 forum...發覺有好多人都可以成功增大到 1-2 吋 (有 d 活躍既人甚至有更大既增長), 真係依家先黎後悔做乜當初唔早 d 做...

其實市面上咁多種增大方法, 陽具鍛鍊係最平 (甚至唔駛錢, 如果你繼續睇我個 blog, 我會繼續講多 d 唔同既鍛鍊方法) 同最有效既...基本上你係唔駛買任何野, 只要有對手, 同每日空出 30-45 分鐘, 你一年內一定會見到回報

好啦, 今日又講到呢度啦, 明天再繼續分享我既心得

沒有留言: