2008年4月30日星期三

陽具鍛鍊 - 你準備好未? - (1)

當你第一次黎我既 blog 既時候, 你有咩諗法?
你可能諗陽具增大係冇可能既事, 覺得在下o係度浪費緊時間

其實當我第一次接觸陽具增大既時候, 我都覺得係冇可能既事, 覺得呢 d 係騙局

有呢個想法主要係因為平時收得太多類似既垃圾 E-Mail

其實 99% 既陽具增大 e-mail 都係騙局黎, 因為呢 d e-mail 都係推銷緊一 d 陽具增大既藥丸
呢 d 藥其實差唔多一 d 用都冇, 如果你齋食呢 d 藥, 陽具一定唔會有任何既增長 (well...有 d 藥可能令你可以硬 d, 睇落去大左), 正正係因為太多呢 d e-mail, 令所有人都覺得陽具增大 = 騙局

既然食藥唔 work, 點解市面上咁多呢種藥丸? 因為市面上太多唔理智既消費者, 佢地根本冇好好做 research, 就亂買藥, 以為一日食兩粒藥就可以增大陽具, 點解依家市面點解有咁多減肥? 你諗下就自然明白點解網上面有咁多陽具增大藥

呢一類比較成日o係 d 廣告見到既, 就係陽具 pump.
我都有做過 research, 發覺呢 d 陽具泵係可以慢慢增大陽具, 但係存在風險好高

如果你用既 pump 唔好, 又或者如果你唔識用, 你條陰莖係會有可能受到永久性創傷. 而呢種 pump 唔係太有效, 而且風險甚高, 所以我唔建議大家做

今日講住咁多, 明天繼續

沒有留言: