2008年5月12日星期一

報告 - 我仲未死

大家好

我失蹤左幾日, 希望大家唔好以為我死左~

呢幾日小弟病左, 加上周末, 所以都冇打理過個 blog...

亦都因為小弟病左, 所以我星期六同日都冇做鍛鍊...陰公

仲有十日我就足足鍛鍊左 30 日啦, 到時就會量一次細佬既長度同粗度睇下有冇大到

希望見到成果啦 (當然我會向大家報告)

另外, 突然醒起d野想o係度同大家講下

如果你鍛鍊既日子入面發覺自己好似勃起既時候冇咁硬, 係正常既 (唔好以為係副作用)

因為你既陰莖處於疲倦狀態 (尤其係如果你有做 kegel 運動, 因為係 BC 肌既運動, 而 BC 肌控制勃起硬度), 所以, 如果你當日要同女友或老婆 (或性伴侶) 行房既話, 最好就唔好做 kegel 運動啦~

由於小弟休息左兩日, 陰莖同 BC 肌得到適當既休息, 所以尋日我細佬勃起時亦突別硬~哈哈!


好啦, 我要去養病啦 (其實係懶得寫野 XD), 或者明日再寫多 d 野啦~

沒有留言: