2008年5月9日星期五

再談鍛鍊心得

今日再同大家講下我既心得

尋日同大家講過做擠奶鍛鍊最好o係朝早做 (雖然我o係夜晚做), 其實仲有另一個好處

如果你有帶 extender (拉長器, 我o係之前介紹過) 既, 咁o係朝早做擠奶係會好過o係夜晚做

點解? 咁就要再講下擠奶既原理啦...

擠奶鍛鍊既目的就係谷血入去陰莖, 等陰莖入面 d 組織出現微細既創傷, 久而久之, 陰莖入面既組織o係修復既時候就會令到陰莖可以容納更多既血, 慢慢你既長度就會增加 (大致上係咁啦)

如果你做完擠奶之後帶 extender, 咁你既陰莖就會o係一個被拉長左既狀態下進行修復過程, 咁修復完之後陰莖自然就會長 d (試諗下, 陰莖拉長左, 自然入面既空間多左, 就有多 d 位俾組織生長)

呢個所謂既 extended heal 理論 (拉長狀態下修復理論) 有幾可信我就唔係好知啦, 不過我覺得值得一試~

最衰我係一個比較懶既人, 唔到最後都唔會起身返工, 所以朝早冇多餘既時間做擠奶, 一定要o係夜晚做

不過我依家都唔會臨瞓先做鍛鍊, 一般都會o係瞓前兩三個鐘做完, 之後再帶兩三個鐘既 extender

希望今日既資料幫到你~

沒有留言: