2008年4月29日星期二

Size Genetics vs Ultimate Stretcher

雖然小弟已經買左 Size Genetics, 但係成日都會留意下其他牌子既 Extender.

最近最吸引我既就係 Ultimate Stretcher

佢主要吸引我既原因係佢既價錢! 當市面上其他既 extender 都賣緊 300-400 美金既時候, 佢竟然只賣 150 美金 (一個星期前只賣 99 美金...轉個頭加到 150 美金), 真係好平!

如果小弟o係買 Size Genetics 之前見到呢舊野, 我諗我都可能去買...

呢間 Ultimate Stretcher 應該係新公司, 所以依家以平價做宣傳, 遲下可能會去返 200-300 蚊價位, 所以如果你有興趣, 我建議你早 d 買

由於最近我個朋友買左 Ultimate Stretcher, 所以我拎左黎同 Size Genetics 比較過 (只係比較, 我冇帶過佢舊野 -__- 當然我問佢借o個陣佢未帶過, 唔係我都唔會借)

呢舊野最大既缺點就係用緊舊式設計 (用條管套住龜頭, 見下圖), 帶起上黎會比較痛 (不過只要花 d 心思, 就可以舒服好多, 例如有 d 人會買 d BB 襪之後包住條管先再帶舊野)



佢比 Size Genetics 好既係, 佢 d elongation bar (拎黎加長舊野既配件) 最短既係 0.5cm, 唔似得 Size Genetics 一加就要加長半寸 (即係 1.26cm), 所以可以慢慢咁加上去 (呢個我認為係繼價錢後第二大優點)

講返 Size Genetics, 好處當然係佢既舒適設計 (見下圖, 亦係缺點, 因為比較容易滑落, 當然亦有方法改善)



另外既好處就係 Size Genetics 送埋 PenisHealth 永久會藉 (不過其實如果你分開買 Ultimate Stretcher 同 PenisHealth 都係 220 美金, 都仲係平過 Size Genetics 成 100 美金), 加上因為佢算係大公司, 所以佢既售後服務唔錯, 我 send 親 e-mail 去一日內就有回覆

價錢係 Size Genetics 既最大缺點, 要成 390 美金, 不過有 50 美金折扣優惠所以係 340 美金 (折扣優惠碼: SGSC50)

值得一提既係, 兩間公司都有 6 個月保證, 即係如果你用左舊野至少 120 日都冇成效, 你可以o係 6 個月內申請退貨, 佢地會退返錢俾你, 不過收返 20 蚊手續費. 不過退貨要達到好多要求, 所以事前最好睇清楚先


講左咁耐, 係時候總結一下先:

Size Genetics:

- 好處
有舒適設計
送 PenisHealth 永久會藉
售後服務好好
六個月保證

- 壞處
價錢貴
長度調較每次至少半寸咁上

Ultimate Stretcher:

- 好處
價錢超值
長度調較每次 0.5cm 咁上
六個月保證

- 壞處
舊式設計
新公司 (唔知算唔算壞處 -__-)


如果要我揀, 我覺得呢一刻 Ultimate Stretcher 絕對抵買! 如果佢加價加到 250 美金, 我就覺得 Size Genetics 抵買 d

沒有留言: