2008年4月14日星期一

點樣增大陽具?

趁依家有時間, 我就講下點樣增大陽具啦!

其實我地條野同我地身體其他地方都一樣, 係可以鍛鍊出黎!

好似只要你勤於做 gym, 你自然就會練到好勁既 muscle~

我曾經試過 search 下有冇 d 中文網站講解相關既資料, 但係就發覺冇乜

相反我就搵到好多類似 "陽具增強藥" 咁既野。

其實呢 d 藥大多係呃人既~就算唔係呃人既, 你就咁食 d 藥都唔會令你條野大左, 因為呢 d 藥係要配合鍛鍊先會有效

好似你想練肌肉咁, 齋食 protein 唔去做 gym, 一樣係練唔到肌肉


咁究竟要點先可以練大自己條野?

答案係你要好有恆心! (在下就係太冇恆心, 所以到依家先開始 workout)

每日要奉獻 30-45 分鐘既時間, 維持至少半年先會見到成果~ (有人好彩一個月就見成果)

好啦, 講到呢度先啦! 下次再講~

沒有留言: