2008年4月16日星期三

Penis Health - 陽具鍛鍊網

其實個 blog 剛剛開張, 都應該冇乜人會入黎睇~希望遲 D 人流會多 D 啦!

我考慮過除左 penis enlargement 之外再o係我個 blog 講下其他野~不過呢 d 都係後話~

黎緊我會慢慢逐少逐少講解下 penis enlargement 既方法, 不過如果你心急等唔切, 可以做以下網頁既會員:



呢個名為 Penis Health 既 website 可以話係陽具增大法既靈魂! 因為入面講解晒所有鍛鍊陽具既方法 (應該係目前最齊既網)

呢個網所講既野亦係目前最有效既陽具增大方法 (當然, 要有恆心)

普遍人跟住呢個網入面既做法, 維持 3-4 年, 陽具可以增加兩寸 (即係成 5-6 cm, 唔少嫁都...)

小弟以前都 join 過呢個 site 30 日, 不過的唔起個心去做

依家呢個網係永久性, 你一 join 就會變做終生會員, 入面有影片教學, 另外仲會寄隻 dvd 俾你~(冇記錯既話好似唔要 dvd 平 d, 其實隻 dvd 既內容都係網頁入面既內容, 所以其實冇乜用~)

個會藉好似係 70 美金, 計返港紙就係 550 蚊左右

當然, 如果你唔想俾錢 join, 你可以等我慢慢講俾你聽, 不過我只會講 d 比較普遍既鍛鍊法 (比較高級o個 d 就唔講啦, 版權問題), 我亦都會嘗試去搵 d 免費資訊俾大定~

沒有留言: