2008年4月28日星期一

你係快增長者定係慢增長者? LOT 理論

最近網主繼續研究陽具增大, 發現左一個陽具增大既一個好出名既理論, 就係 LOT theory.

至於呢個 LOT theory 係乜, 小弟好難用中文解釋, 所以背後既理論就唔講啦...我講重點...

陽具增長呢樣野, 有人可以好容易就增長到 1-2 寸, 但有人就要花好多時間先增長到少少

呢個 LOT theory, 可以幫你搵到你究竟可以快增定慢增!

1. 首先你要企起身, 陰莖要o係未勃起狀態, 之後用手套住龜頭向上 (完全向上, 即係向天花板)扯起陰莖 (好似我之前講既增長運動咁, 不過輕輕扯, 唔駛大力), 呢個稱為 12 點方向 (相反向下扯就係 6 點鐘方向)

2. 扯起陰莖後, 收縮 pc 肌, 睇下你條陰莖有冇向陰莖底部郁 (用眼睇, 唔好用感覺)

3. 如果有郁既話, 就重複第 1-2 步, 不過向唔同方向扯 (試 11 點方向, 如都仲郁, 就試 10 點...直到見唔到陰莖郁)

如果你o係 12 點方向就已經唔會郁, 咁你既 LOT 點就係 12:00

LOT 點o係 9:00 以上既叫 High LOT
LOT 點o係 9:00 以下既叫 Low LOT

如果你係 High LOT 既, 恭喜你, 你係屬於快者

如果你係 Low LOT 既 (好似我咁...我 LOT 點係 7:00), 咁你就要用比較耐既時候先增長到...


在下得知自己係 Low LOT 既時候簡直係晴天霹靂...唯有慢慢等收成啦...


不過就算你係 High LOT, 你都要正確做增長運動同正確使用 extender 先可以有快既增長,

如果你係 Low LOT, 你都要知道點樣做增長運動同正確使用 extender 去有效咁增長,

呢個 topic 我會o係聽日再同大家講下 (賣個關子 XD)

沒有留言: