2008年4月25日星期五

平價 extender 突然加價

最近小弟有個網友問我關於 extender 既野, 由於佢冇乜錢, 咁我就介紹佢買前排講過既 99 美金平價 ultimate stretcher 啦...點知佢話我知唔係 99 蚊美金...

我一 click 入去一睇, shit! 加左價...依家賣 149.95 美金 (真係 holy shit)

其實我之前冇乜睇過呢個 Ultimate Stretcher 同 Size Genetics 有咩分別, 但係今日睇完發覺其實佢有 d 野係 size genetics 冇既

首先我見到佢個網有講佢係有好多種長度組合, 所以比較 fit 返唔同細佬既 size (如果你有用過 size genetics, 你會明白我講乜野), 另外佢有隻 gel bands 防滑裝置, 我好有興趣想知好唔好用, 如果你買左你可以話我知好唔好用

另外值得一讚既係佢有好多備用零件 (size genetics 冇)

不過其實我唔知佢既用料好唔好先係最大問題...不過依家突然加價, 可能真係好多人買...我諗用料都應該唔會差得去邊既...

沒有留言: