2009年7月28日星期二

TGC Theory (繼續)

呢個 TGC theory 所講既就係, 既然陽具增大係有兩個限制因素 (tunica 同 smooth muscle), 我地就應該對症下藥去做鍛鍊

呢個理論假定既係, 長度運動能夠有效打破 tunica 既限制 (你拉長 tunica, 自己 tunica 會薄左, 咁你可以有更大幅度既充血), 而粗度運動呢 d 由陰莖入面俾壓力出去既運動就可以增多 smooth muscle, 打破 smooth muscle 既限制, 有 d 人之所以做左好耐鍛鍊都冇進展, 就係因為佢地冇對症下藥

咁究竟點樣睇你係有邊種限制? 等我過兩日再同大家講

上次講到陽具鍛鍊有兩個限制因素, 今日同大家講下點睇.

講之前要同大家講下 BPSFL 同 BPEL

BPEL 之前同大定講過, 係解 bone pressed erect length, 即係勃起後用尺按落恥骨之後所度到既長度

而 BPSFL 就係指 bone pressed stretched flaccid lengh, 即係未勃起既時候將陰莖拉到最長之後用尺按落恥骨之後所度到既長度

講完 BPSFL 同 BPEL 係時候開始入正題

如果你符合呢兩點, 你既主要限制就o係你既 tunica 度, 即係你要集中做長度鍛鍊:

1. 你最陰莖勃起後非常之硬 (即係我所講既藍球好硬, 但冇得再大)
2. 你既 BPSFL < (BPEL + 0.5 吋)

如果你符合呢兩點, 你既主要限制就o係你既 smooth muscle 度, 即係你要集中做粗度鍛鍊:

1. 你最陰莖勃起後唔算好硬 (即係我所講既藍球唔夠氣, 去唔到最大)
2. 你既 BPSFL > (BPEL + 0.5 吋)

如果你只係符合一點而唔係符合晒兩點的話, 可以講話你依家暫時冇乜明顯既限制, 你唔駛著重做某一種鍛鍊

咁我既限制又係邊?

我既限制係o係 tunica, 因為平時我勃起都非常硬, 而且我既 BPSFL 同 BPEL 差唔多長, 所以我最理想既鍛鍊係長度鍛鍊


點都好, 其實呢個都係一個 theory. 同 LOT theory 一樣, 都係冇人証實到的, 但有人報告話本來做左幾個月都冇乜成果, 但睇完呢個 theory 之後改變鍛鍊方式之後就見到有成果, 所以呢個 theory 都可能有一定既可信性的

沒有留言: