2009年7月20日星期一

TGC Theory - 另一個陽具鍛鍊理論

記得o係年幾錢, 小弟講過 LOT Theory...最近睇返, 呢個 Theory 已經俾好多人否定左

最近o係陽具增大呢一界比較出名既係 TGC Theory

要講 TGC Theory, 就要講少少 background 野 (以下都係由個 theory 譯出黎的, 唔多唔少會同原文有少許唔同)



我地陰莖既海綿體就係corpora cavernosum. 當佢充血之後就會變大, 之後就會壓住靜脈防止血液離開陰莖, 咁我地既陰莖就會變成勃起狀態

你可以見到我地既陰莖係唔可以無限地咁變大, 因為包住海綿體既 tunica albuginea 會頂住 (可以想像一下你幫個藍球打氣, 個波唔會一路咁大, 因為外面層皮會頂住, 個藍球只會越黎越硬, 而唔會越黎越大

呢個係我地勃起既限制之一

另一個限制就係充血. 有研究指出, 陰莖充血係同o係陰莖入面既 smooth muscle 有關. 呢種 smooth muscle 當你o係未勃起狀態既時候係收縮既, 但當你個腦發訊息俾 smooth muscle 去放鬆既時候就會引發充血發生. 研究指, 一個人既陰莖入面如果 smooth muscle 越少就越容易有勃起障礙. 你可以假定 smooth muscle 越多陰莖就越容易充血

你可以想像下如果我地幫氣球打氣, 但係唔夠氣, 個氣球都唔會大的, 此乃勃起既限制因素 2

你可以用個藍球去想像下, tunica 既限制就好似你有打唔完既氣, 但係因為藍球外圍限制, 所以你到到某一點只會越黎越硬而唔會越黎越大, 而 smooth muscle 既限制就好似你有個大藍球, 但係你唔夠氣打入去, 所以你個藍球都唔會大

呢個 TGC theory 所講既就係, 既然陽具增大係有兩個限制因素 (tunica 同 smooth muscle), 我地就應該對症下藥去做鍛鍊

呢個理論假定既係, 長度運動能夠有效打破 tunica 既限制 (你拉長 tunica, 自己 tunica 會薄左, 咁你可以有更大幅度既充血), 而粗度運動呢 d 由陰莖入面俾壓力出去既運動就可以增多 smooth muscle, 打破 smooth muscle 既限制, 有 d 人之所以做左好耐鍛鍊都冇進展, 就係因為佢地冇對症下藥

咁究竟點樣睇你係有邊種限制? 等我過兩日再同大家講

沒有留言: