2009年7月22日星期三

無痛 extender

好, 今日有時間講下無痛 extender 了
呢款無痛 extender 個名叫 static stretcher
網址O係度:

http://www.staticstretcher.com

首先我地睇下相:



我地見到係有 3 種 extender, 分 Light, Medium 同 Heavy 3 種

Light 同 Medium 最適合O係做完鍛鍊之後用, 因為佢可以令你既陰莖保持O係拉長狀態下復原 (唔會俾太多張力, 所以唔駛驚陰莖冇得抖)

而對於懶做鍛鍊既人黎講, Heavy 就比較適合

Heavy Duty 同 size genetics 有 d 似, 但係就係因為佢個頭係采用真空技術, 所以唔會有長期俾野 "cool" 住好痛既感覺. 好多人帶完都覺得呢種真空頭 stretcher 比較好帶, 因為唔駛好似 size genetics 呢一類既 extender 隔一陣就要除左佢休息 (因為太痛)

呢 3 種 extender 都係以舒服為目標, 所以絕對唔會好似 size genetics 咁令你咁唔舒服 (我個 size genetics 已經封左塵好耐)

咁價錢又點呢? 如果買 Light + Medium 套裝就係 149 美金, Heavy Duty 都係 149 美金, 但如果你一次過買晒 3 個就只需要 249 美金, 仲免運費, 價錢平過 size genetics (350 美金) 好多好多!

依家經我買仲可以有 9 折優惠, 只要你地 ORDER 既時候O係 Notes 度打 "RAY" 就得! (注意, 你要俾晒錢先, 俾完錢佢地會再 退返 10% 錢俾你, 如果有問題或收唔返折扣優惠可以 e-mail 俾我)

小弟亦準備自己買返個黎用下, 到時用完再寫個報告俾大家睇

沒有留言: