2008年6月17日星期二

休息過後, 重返鍛鍊之路

小弟放完大假啦~今日亦都開始重新鍛鍊~希望o係 7 月 1 細佬會有新既增長啦

最近亦都有網友話買左 extender 唔會太識帶,

我都好明白, 因為初初我都唔係好識帶...

我會搵日試下同大家講下點樣去帶 extender

如果你有問題既, 你都可以 e-mail 問我~~

今日講住咁多先~

4 則留言:

匿名 說...

extender係唔係勃起先帶??

Ray 說...

唔係, 因為 extender 係要長期幫你維持拉長狀態, 所以係o係未勃起狀態帶

如果仲有問題可以 e-mail 俾我

匿名 說...

講下點樣帶extender plz~~~~

Ray 說...

我會搵日寫下, 不過最近好多野做, 唔係好得閒寫...好簡單咁講下, 最好搵紗布包住龜頭對下位置先, 再帶上佢附送既類似海綿物體, 最後就跟佢指示帶~!

唔明就 e-mail 俾我啦, 我會再俾我 msn 你, 到時我可以慢慢教你帶~